Profesor.com.pl - najprofesjonalniejsze prace magisterskie
Lee Chong
Jestem w Polsce dopiero od trzech lat i nie do końca poznałem jeszcze Wasz język. Posiadam jednak dużą wiedzę na temat finansów - Oni pomogli przelać mi ją na papier.

Masz jakieś pytania? Udzielimy Ci odpowiedzi!
Istniejemy na rynku od marca 2001 i pomogliśmy już napisać setki prac, można powiedzieć, że jesteśmy już profesjonalistami...
Czy zapewniacie dyskrecję?
Tak, oczywiście... więcej
Czy poprawki są wliczone w cenę?
Tak, poprawki... więcej
Kiedy dostanę pierwszy rozdział?
Pracę piszemy... więcej
Czasami klienci proszą o podanie przykładowej literatury, z której moglibyśmy pisać - stąd poniższa propozycja - propozycja literatury z marketingu i reklamy
1.    Albin K., Reklama w telewizji, PWN, Warszawa 2002.
2.    Albin K., Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja., PWN, Warszawa 2002.
3.    Białecki K., Podstawy marketingu, WSHiP, Warszawa 2002.
4.    Budzyński W., Reklama - techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2000.
5.    Caples J., Skuteczna reklama, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
6.    Carpenter P., E-brands. Kreowanie marki w Internecie, WIG-Press, Warszawa 2001
7.    Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001.
8.    Garbarski, T. Rutkowski, W. Wrzosek L., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy., PWE, Warszawa 2001.
9.    Gołebiowski T., Marketing na rynku instytucjonalnym, PWE, Warszawa 2003.
10.  Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 2000.
11.  Karcz K., Kędzior Z., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007.
12.  Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
13.  Kotler Ph., Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
14.  Kotler Ph., Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 1999.
15.  Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 1999.
16.  Maciejowski T., Narzędzia skutecznej promocji w internecie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
17.  Mazurek – Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
18.  Michalski E., Marketing, podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2004.
19.  Milic – Czerniak R. (red.), Marketingowe badania bezpośrednie – zastosowania, Difin, Warszawa 2005.
20.  Mruk H. (red.), Podstawy marketingu, AE, Poznań 1999.
21.  Nowacki R., Strużycki R., Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002.
22.  Panasiuk A. (red.), Marketing usług turystycznych, PWN, Warszawa 2006.
23.  Pilarczyk B., Sławińska M., Mruk H., Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001.
24.  Pomykalski A., Nowoczesne strategie marketingowe, INFOR, Warszawa 2001.
25.  Šmid W., Encyklopedia promocji i reklamy, Wydawnictwo PSB, Kraków 2001.
26. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2007.
27.  Sullivan M., Adcock D., Marketing handlu detalicznym, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
28.  Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
29.  Werner U., Marketing - droga do sukcesu, Thaurus, Warszawa 2002.
30.  Zawierucha L., Rynek Reklamy W Polsce, Promotor, Warszawa 2005.
i wiele innych dobrych i aktualnych pozycji
Szukaj słów:
Wybierz kategorię:
Zamów prace magisterskie
wpisz swój e-mail
 Zamawiam
 Rezygnuję
Przejrzyj inne tematy
© 2001-2011 prace magisterskie. Wszystkie prawa zastrzeżone