Profesor.com.pl - najprofesjonalniejsze prace magisterskie
Lee Chong
Jestem w Polsce dopiero od trzech lat i nie do końca poznałem jeszcze Wasz język. Posiadam jednak dużą wiedzę na temat finansów - Oni pomogli przelać mi ją na papier.

Masz jakieś pytania? Udzielimy Ci odpowiedzi!
Istniejemy na rynku od marca 2001 i pomogliśmy już napisać setki prac, można powiedzieć, że jesteśmy już profesjonalistami...
Czy zapewniacie dyskrecję?
Tak, oczywiście... więcej
Czy poprawki są wliczone w cenę?
Tak, poprawki... więcej
Kiedy dostanę pierwszy rozdział?
Pracę piszemy... więcej
Czasami klienci proszą o podanie przykładowej literatury, z której moglibyśmy pisać - stąd poniższa propozycja - propozycja literatury dotyczącej tematyki public relations
1.    Alessandro D. F., Kreowanie marki: jak wypracować perfekcyjny wizerunek firmy i produktu, RM, Warszawa 2001
2.    Black S., Public relations, Mack Print, Kraków 2001
3.    Bleis R., Alfabet Biznesu, European Consulting Group Bydgoszcz, Bydgoszcz 1992
4.    Budzyński W., Public Relations-zarządzanie reputacją firmy, POLTEXT, Warszawa 1998
5.    Budzyński W., Zarządzanie wizerunkiem firmy, SGH, Warszawa 2002
6.    Cutlip S, Center A., Effective Public Relations, Englewood Cliffs 1978
7.    Domański T., Kowalski P., Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa-Łódź 1998
8.    Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000
9.    Gluza R., Media w Polsce w XX w., Press, Poznań 1999
10.    Goban-Klas T., Public Relations czyli promocja reputacji, Business Press, Warszawa 1996
11.    Gregory A., Public Relations w praktyce, PSB, Kraków 1997
12.    Huber K., Image czyli jak być gwiazdą na rynku, Business Press Ltd., Warszawa 1994
13.    Kadragic A., Czarnowski P., Public Relations, czyli promocja reputacji, Businessman Book, War-szawa 1997
14.    Kotler Ph., Marketing- analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gobether & Ska, Warszawa 1994
15.    Kouzes J., Posner B., Wiarygodność, CKL, Skierniewice 1997
16.    Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 1998
17.    Mały słownik języka polskiego, PWN, Warszawa 1974
18.    Mruk H., Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H., Podstawy marketingu, WAE, Poznań 1999
19.    Obłój K., Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1995
20.    Penc-Pietrzak I., Strategie biznesu i marketingu, PSB, Kraków 2000
21.    Rozwadowska R., Public Relations, Studio EMKA, Warszawa 2002
22.    Sobczak-Matysiak J., Psychologia kontaktu z klientem, WSB, Poznań 1998
23.    Sznajder A., Promocja i jej formy jako element marketingu, MSM, Warszawa 1995
24.    Sznajder A., Sztuka promocji czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, Business Press Ltd, Warszawa 1993
25.    Sztucki T., Marketing-sposób myślenia system działania, Placet, Warszawa 1994.
26.    Świda J., Tworzydło D., Public Relations, WSIiZ, Rzeszów 2003
27.    Tworzydło D., Public Relations teoria i studia przypadków, WSIiZ, Rzeszów 2003
28.    Tworzydło D., Wróbel G., Promocja sztuka komunikacji, Grupa Inwestor sp. z o.o, Rzeszów 1999
29.    Werner U., Marketing droga do sukcesu, THAURUS Sp. z o.o, Warszawa 1995
30.    Zemler Z., Public Relations. Kreowanie reputacji firmy, POLTEXT, Warszawa 1992

Szukaj słów:
Wybierz kategorię:
Zamów prace magisterskie
wpisz swój e-mail
 Zamawiam
 Rezygnuję
Przejrzyj inne tematy
© 2001-2011 prace magisterskie. Wszystkie prawa zastrzeżone