Czasami klienci proszą o podanie przykładowej literatury, z której moglibyśmy pisać - stąd poniższa propozycja - propozycja literatury dotyczącej planowania marketingowego
1. Altkorn J., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2006.
2. Białecki K., Podstawy marketingu, WSHiP, Warszawa 2002.
3. Domański T., Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa–Łódź 2000.
4. Frąckiewicz E., Karwowski J., Karwowski M., Rudawska E., Zarządzanie marketingowe, PWE, Warszawa 2004.
5. Garbarski L., Marketing, Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
6. Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2003.
7. Grzegorczyk W., Finansowanie strategii marketingowych, Branta, Bydgoszcz 2008.
8. Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007.
9. Klęczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
10. Kotler P., Marketing, Rebis, Warszawa 2005.
11. Kotler P., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
12 Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 2004.
13. Kupiec L., Dębowski T., Biznes plan jako instrument zarządzania firmą, WSFiZ, Białystok 2003.
14. Łazorko K., Kowalski S., Podstawy marketingu, Częstochowskie Wydawnictwo Naukowe, Częstochowa 2001.
15. Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa 2001.
16. Mazurek-Łopacińska K. (red.), Badania marketingowe - nowe wyzwania, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław 2010.
17. Mruk H. (red.), Komunikowanie się w marketingu, PWE, Warszawa 2004.
18. Niestrój R., Zarządzanie marketingiem, PWN, Warszawa-Kraków 2002.
20. Penc J., Kreatywne kierowania, Placet, Warszawa 2000.
21. Piercy N., Marketing strategiczna reorientacja firmy, Felberg SJA, Warszawa 2003.
22. Pilarczyk M., Mruk H., Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001.
23. Pomykalski A., Strategie marketingowe, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2000.
24. Pomykalski A., Zarządzanie i planowanie marketingowe, PWN, Warszawa 2005.
25. Prymon M., Współczesne badania marketingowe, KUL, Lublin 2000.
26. Synowiec M., Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark, Promotor, Warszawa 2006.
27. Świdrak T., Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie, Promotor, Warszawa 2006.
28. Werner U., Marketing - droga do sukcesu, Thaurus, Warszawa 2002.
29. Westwood J., Plan marketingowy w praktyce, Helion, Gliwice 2006
28. Wood M.B., Plan marketingowy, PWE, Warszawa 2007.
30. Żabiński L., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na potrzeby wyboru strategii rozwoju, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice 2000.