Profesor.com.pl - najprofesjonalniejsze prace  magisterskie
pisanie prac

PISANIE PRAC

Lee Chong
Jestem w Polsce dopiero od trzech lat i nie do końca poznałem jeszcze Wasz język. Posiadam jednak dużą wiedzę na temat finansów -
Oni pomogli przelać mi ją na papier.

pomoc

POMAGAMY PISAĆ

Masz jakieś pytania? Udzielimy Ci odpowiedzi!
Istniejemy na rynku od marca 2001 i pomogliśmy już napisać tysiące prac, można powiedzieć, że jesteśmy już profesjonalistami...
mgr
Czy zapewniacie dyskrecję?
dyskrecja Tak, oczywiście... więcej
Czy poprawki są wliczone w cenę?
poprawki Tak, poprawki... więcej
Kiedy dostanę pierwszy rozdział?
rozdzialy Pracę piszemy... więcej
mgr
mgr pisanie prac mgr magisterskich
mgr
home menu informacje darmowe poprawki poprawki dyskrecja dyskrecja formularz kontaktowy mgr
Czasami klienci proszą o podanie przykładowych tematów, na jakie moglibyśmy pisać - stąd poniższa propozycja - propozycja planu do takiego tematu

Wstęp

Rozdział I.
Istota i znaczenie Public Relations
1.1. Public Relations jako instrument promotion-mix
1.2. Powstanie i definicje public relations
1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie
1.4. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z grupami jego otoczenia
1.5. Zakres działań public relations
1.6. Uwarunkowania prawne public relations

Rozdział II.
Istota i instrumenty kształtujące pozytywny wizerunek przedsiębiorstw
2.1. Pojęcie wizerunku przedsiębiorstwa
2.2. Wizerunek osoby a wizerunek przedsiębiorstwa
2.3. Instrumenty związane z kształtowaniem wizerunku
2.4. Wykorzystanie instrumentów PR w kształtowaniu wizerunku

Rozdział III.
Wpływ instrumentów marketingowych, wykorzystywanych przez firmę X na zachowania i decyzje konsumentów
3.1. Charakterystyka grup produktowych i ich nabywców
3.1.1. Pozycjonowanie produktów a reguły postępowania konsumentów
3.1.2. Wartość marki X dla konsumenta
3.2. Cena jako jeden z elementów wpływających na decyzje zakupu
3.3 Elementy polityki dystrybucji i jej wpływ na postępowanie konsumentów
3.3.1. Preferencje i wymagania polskich konsumentów a wybór kanału dystrybucji
3.4. Promocja - droga dotarcia do klienta
3.4.1. Postawy konsumentów wobec reklamy
3.4.2. Postawy i zachowania rynkowe konsumentów a środki promocji sprzedaży

Rozdział IV.
Zachowania nabywcze konsumentów artykułów przedsiębiorstwa X na rynku w Polsce
4.1. Cechy konsumentów i ich preferencje
4.2. Konsumenckie kryteria jakości w decyzjach nabywczych konsumentów
4.3. Lojalność klientów a przywiązanie do marki oferowanych produktów
4.4. Indeks satysfakcji klientów firmy X w stosunku do konkurentów

Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis schematów
Aneks

PRACE

Solidne pisanie prac

Prace po prostu piszemy - zbieramy materiały, chodzimy do bibliotek, w żadnym wypadku nie posługujemy się metodami kopiuj-wklej. Piszemy prace magisterskie i prace licencjackie opierając się na aktualnych aktach prawnych oraz posługując się najnowszą literaturą.

MAGISTERSKIE

Chętnie prześlemy naszą ofertę mailem
wpisz swój e- mail
inne tematy
prace licencjackie

prace licencjackie

prace magisterskie

prace magisterskie

prace dyplomowe

prace dyplomowe

proszę pytać
© 2001-2019 prace magisterskie. Wszystkie prawa zastrzeżone
koniec