Czasami klienci proszą o podanie przykładowej literatury, z
której moglibyśmy pisać prace - stąd poniższa propozycja - propozycja literatury do tematu Atrakcyjność oferty produktów ubezpieczeń majątkowych PZU S.A.
1. Facq B., Szczuka M., Innowacje w sektorze ubezpieczeniowym, "Gazeta Ubezpieczeniowa" 2014, nr 42 (810)
2. Gajowiak D., Działalność marketingowa w spółdzielczym sektorze bankowym i jej specyfika, "Polityki Europejskie. Finanse i Marketing" 2010, nr 3 (52)
3. Grygutis J., Bancassurance ? europejski trend na polskim rynku finansowym, [w:] A. Manikowski, A. Psyk (red.), Unifikacja gospodarek europejskich: szanse i zagrożenia, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2004
4. Grygutis J., Teoretyczne podstawy funkcjonowania aliansów bankowo-ubezpieczeniowych oraz perspektywy ich rozwoju w Polsce, "Bank i Kredyt" 2002, nr 9
5. Handschke J., Monkiewicz J. (red.), Ubezpieczenia. Podręcznik akademicki, Poltext, Warszawa 2010
6. Handschke J., Polskie doświadczenie w formowaniu i rozwoju rynku ubezpieczeń ? wybrane aspekty , "Wiadomości Ubezpieczeniowe" 2009, nr 3
7. Holly R. (red.), Ubezpieczenia finansowe i gwarancje ubezpieczeniowe, Poltext, Warszawa 2003
8. Iwanicz-Drozdowska M., Ubezpieczenia, PWE, Warszawa 2017
9. Kwiatkowski, B. Ryzyko łączenia poszczególnych sektorów konglomeratu finansowego: ubezpieczenia z bankowością, [w:] J. Solarz (red.), Konglomeraty finansowe w dobie kryzysu, Wydawnictwo Akademii Finansów, Warszawa 2010
10. Michalski T. (red.), Ubezpieczenia gospodarcze. Ryzyko i metodologia oceny. Interdyscyplinarne podejście do problematyki ubezpieczeń, C. H. Beck, Warszawa 2004
11. Monkiewicz J. (red.), Podstawy ubezpieczeń. Tom III, Poltext, Warszawa 2004
12. Monkiewicz J., Gasiorkiewicz L., Hadyniak B., Zarządzanie finansami ubezpieczeń, Poltext, Warszawa 2000
13. Monkiewicz J., Ubezpieczenia w Unii Europejskiej, Poltext, Warszawa 2002
14. Monkiewicz J. (red.), Podstawy ubezpieczeń. Tom II, Potext, Warszawa 2002
15. Penczar M., Liszewska M., Rozwój kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych w Polsce na tle trendów europejskich, "Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego" 2013, nr 2/5
16. Ronka-Chmielowiec W. (red.), Ubezpieczenia. Rynek i ryzyko, PWE, Warszawa 2002
17. Stroiński E., Ubezpieczenia na życie - teoria i praktyka, Poltext, Warszawa 2003
18. Swacha-Lech M., Czynniki warunkujące osiągniecie sukcesu przez firmę ubezpieczeniową w zakresie realizacji strategii bancassurance, [w:] Inwestycje finansowe i ubezpieczenia - tendencje światowe a rynek polski, K. Jajuga, W. Ronka-Chmielowiec (red.) Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003
19. Szczepańska M., Ubezpieczenia na życie. Aspekty prawne, Wolters Kluwer, Warszawa 2008
20. Tadla A., Umowa ubezpieczenia na życie, C.H. Beck, Warszawa 2000
21. Witkowska J., Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych, TNOiK, Toruń 2008
Przykładowa hipoteza:
Stosowanie bogatej oferty ubezpieczeń w znaczny sposób podnosi atrakcyjność danej firmy ubezpieczeniowej. Skuteczność dotarcia z ofertą do klienta w bezpośredni sposób związana jest z odpowiednim marketingiem firmy.