WSTĘP
ROZDZIAŁ I.
UZASADNIENIE PLANOWANIA FINANSOWEGO W MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH
1.1. Cel i przedmiot zarządzania finansami przedsiębiorstwa
1.2. Kryterium maksymalizacji wartości firmy
1.3. Kryteria wyboru stosowane przez inwestorów
1.4. Pojęcie strategii i taktyki finansowej
ROZDZIAŁ II.
RODZAJE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH, ICH ZAKRES I ODBIORCY
2.1. Cel przeprowadzania analizy sprawozdawczości finansowej
2.2. Zasady sporządzania sprawozdań finansowych
2.3. Podstawowe rodzaje sprawozdań finansowych i ich charakterystyka
2.4. Podstawowe metody analizy sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa
ROZDZIAŁ III.
PRZYDATNOŚĆ ANALIZY SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ Z PUNKTU WIDZENIA PLANOWANIA FINANSOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE
3.1. Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa
3.2. Dźwignia finansowa, operacyjna i łączna
3.3. Plan kasowy
3.4. Zastosowanie analizy sprawozdawczości finansowej dla potrzeb planowania finansowego
ROZDZIAŁ IV.
KIERUNKI WYKORZYSTANIA ANALIZY FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA ...
4.1 Charakterystyka przedsiębiorstwa ...
4.2 Analiza finansowa podstawowych sprawozdań finansowych
przedsiębiorstwa ...
4.3 Wykorzystanie analizy finansowej w utrzymaniu stanu równowagi ekonomicznej przedsiębiorstwa ...
4.4 Proponowane kierunki zmian w zakresie planowania finansowego
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
SPIS SCHEMATÓW
ANEKS